kysyi rakas mieheni tänään tekstiviestitse :-O Hänestä ois jotain se, jos menisin sohvalle viereen ja halaisin. Juu. Sitäkin on tullut paljon tehtyä mutta silloin se ei ollut mitään, ei kiinostanut, oma kyrpänsä ja panonsa kiinnistuvat enemmän. En tiiä mistä Mies kesken viestittelyn heitti yhtäkkiä, että enpä mäkään ole häntä kauheasti halunnut. Kuin niin?? Olen kyllä aika paljon sanonut ja kirjoittanut siitä ja siitä puutteessa elämisestä. Vuosiahan olen jo elänyt seksitöntä elämää. Minä jolle seksi on yhtä tärkeää kuin ...syöminen tai jotain. Miehen kanssa olen saanut, kun se on hänen aikatauluun ja ties-mihin sopinut. Että siinä mielessä onneksi seksielämämme koki viimeiset hetket muutama viikko sitte. Se kun Mies ei edes halua ja on jossain missä lie toimituksen ajan, on jotain aivan hirveetä. Parempi ehdoton selibaatti mulle kuin olla toisen kanssa, jota ei vois vähempää kiinnostaa asia mun kanssa. Mutta kyllä mä Miestä haluan edelleen, paljonkin vaikka paskaa sataa silmille koko ajan. Halusin mä sitä, kun se pettikin mua. Oli aika, etten halunnut mutta sekin johtui siitä, että tiesin niin tarkkaan Miehen touhuista netissä, tapaamisten suunnitteluista milloin mihikin paikkaan. Halusin siis mutta en olis halunnut seksiä kuitenkaan. Vaikea selittää... Haluja oli mutta kun tiesi olevansa korvike jollekin, se heitti estot päälle ja itkun silmään. Nykyään menen Miehestä monesti kauemmaksi, koska haluan sitä :( Ku se ei halua, parempi paeta ku aina pettyä :(
 
Me ollaan siis Miehen kanssa tavattu seksin merkeissä, kaikki muu tuli vasta myöhemmin. Olin taivaassa, luulin todella löytäneeni ihmisen, joka halusi täysin samaa kuin mä. Olemme kokeilleet paljon eri juttuja, koska molemmat halusi ja molemopia kiinnosti. Mies etenkin ei kuulemma ollut saanut kokea mitään vastaavaa (exäänsä ei tod seksi kiinnostanut..) ja hän olikin innokas kaikkeen uuteen. Välillähän musta tuntui, että haluu vaan kaikkee uutta, ei muuta. Mutta sitten Mies alkoi muuttua mitä syvemmälle nettiin vajosi. Siinä kun vkl:t oli joskus vietetty 90%:sti seksin parissa, sitä alkoikin olla ehkä kerran kaksi. Mä aloin murtua ja masentumaan siinä vaiheessa. Tokihan tiesin jo Miehen touhuista netissä, Mies kielsi kaiken vaikkei asiasta puhuttukaan. Olen saanut kuulla Mieheltä seksiin liittyen monia ylistyssanoja "kukaan ei ole koskaan yllättänyt mua noin", "kukaan ei ole koskaan tehnyt aloitteita noin", "kukaan ei ole tehnyt tuota noin", "miten sä voit olla tuollanen" jne. Sanoja, sanoja. Nyt kaikki on toisin, todella päinvastoin :( Olen tappanut tuon seksihalut kokonaan ja sehän ei voi tuntua hyvältä. Toivottavasti palautuvat joskus, kun musta eroon pääsee.
 
Viimeisin selitys, miksi ei halua mua on, ku mä en mee lähelle. Tai että mä äksyilen. Tai etten puhu mitään. Tai aina haukun sitä. Tai en tee aloitetta. Tai kun mulla ei ole sen Tyttöön välejä. Päivästä riippuen eri syyt. En voi ymmärtää, miksei voi sano oikeaa syytä?
 
Jossain vaiheessa aikoja sitten lopetin Miehen halaamisen. Ennen tein sitä paljon. Tarvitsen itse paljon läheisyyttä ja ohimennen tuli toista halattua tai koskettua tai jotain. Arkirakkaus, parasta rakkautta. Totesin tässsä yks päivä, että kun mä lopetin tuon, loppui meillä halaaminenkin. Onhan Mies joskus sanonut, ettei se ole hänelle niin tärkeää mutta on tykännyt siitä kuitenkin. Nyt sitten jopa seksin puute on se, etten mä halaa! Kun tuli hetki, et Miehen ois pitänyt tehdä jotain, siihen kaatui. Niinhän se on monessa muussakin asiassa, että Mies ei kykene ottamaan sitä ensimmäistä askelta, vaikka kyse on hänen rikkomastaan asiasta. Mä en sitä tee, vaikka sillä olenkin menettämässä kaiken. Mä voisin vaikka heti aloittaa halaamaan ja pussaamaaan sitä, mutta ei sillä ole mitään takeita tulevaan, että Miestä kiinnostaisi se esim. kuukauden kuluttua. Jos sitä nyt ei kiinnosta, kun mä olen niin paskasti käyttäytyvä, miten sitä kiinnostais myöhemminkään. Kun musta se on niin, että jos on tunteita, niitä on. Jos niitä ei ole, ei niitä tule. Jos sä välität toisesta, kyllä sä halaat sitä, vaikka ois ollut riitaakin. Mies on vaan jumittunut jollekin teinitasolle. Kun jotain sattuu, se jää päälle, varsinkin tunnetila. 
 
Mutta että pitääks kaiken olla seksiä. Miehen oma elämähän sinne nettiin keskittyi. Itsekin on myöntänyt siirtäneensä meidän seksielämän sinne. Eikä multa todellakaan kysytty lupaa tai mielipidettä siihen. Mutta pitiks kaiken olla pelkkää seksiä? Eipä miettinyt Mies sitä kaveri kädessään. Vittu, et voi vituttaa.
 
Sain asunnon!  Kirjoitin päivällä Miehelle saaneeni soiton tuosta ja meneväni katsomaan ja et kohta saa ilakoida erosta.  "Mistä vitusta sä oot keksinyt ton että tää on musta hienoo?" Eihän mun tarvii keksii sitä mitään... Jos on ongelmii mutta niitä ei haluta korjata, koska ei nähdä niitä tärkeinä vaikka tiedetään, että toisella on asunto hakusessa. Eiks se jo kerro paljon? Mulle kertoo. Ku mua ei otetaan huomioon mitenkään eikä mun kanssa puhumista nähdä tärkeenä ja ylipäätään mua, niin olenhan mä aika turha yksilö tässä. Eron myötähän Mies saa normaalielämän: ei tarvii puhuu, halaa, saa seksiä niin paljon ku haluaa, kukaan ei äksyile, ei syyttele eikä hauku koko aikaa. Eli kukaan ei pilaa sen elämää tahallisesti 24/7. Saa elää vain lapsilleen, toivottavasti osaavat arvostaa sitä. Kyllä vituttaa tää :/
 
Ja nyt se on töissä. Taas. Kasista puhui mutta kerrankos sit tulee jotain tärkeempää.. Taas. Mutta firmansa se voi kyllä nykyään todella hyvin. Tuolla työmäärällä rahaa virtaa sinne kyl ovista ja ikkunoista. Sainhan mä taas kuulla siitäkin, etten ymmärrä, et hän tekee töissä vain töitä, ei petä mua enää. Olen tyhmä ja itsesäälissä rypevä kun en sitä huomaa. Tätä olen usein miettinyt ja pohtinutkin, että kun sitä ei vaan näe mistään. Eka juttu mistä pettämisen lopettameseen luulisi huomaavan ois seksi. Mutta kun se on loppu totaalisesti, ensin pikkuhiljaa väheni. Läheisyys on loppunut totaalisesti, sekin väheni pikkuhiljaa. Ja kaikki muukin. Mitä syvemmin mä vajosin, sitä enemmän Mies morkkas ja syytti mua. Olisipa se laittanut tuon eilisen viestin viikkoja sitten, oliisn varmaan tarttunut siihen ku hukkuva oljenkorteen. Nyt mietin vaan sitä siellä töissä :(